Informatii legate de returul produselor:

Date societate: S.C. Online Shopping Trade S.R.L

Sediul Social: str. Dristorului nr. 96, bl.12B, sc.B, et.8, apt.77, sect. 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 031538
Activitate principala: 4791 – Comert cu amanuntul prin intermediul caselor de comenzi sau prin Internet.
Cui: 35584166 din data de 04.02.2016
Seria: B Nr. 3189565

Nr. Ordine in Reg. Com.: J40/1440/2016

Cont bancar IBAN RON: RO49BTRLRONCRT0336128801

Costul returului este suportat in intregime de catre cumparator, S.C. Online Shopping Trade S.R.L. prin site-ul SigurShop.ro neputand fi, in nici un fel, obligata la plata serviciilor de curierat cu privire la returul produselor.

Informatii generale retur produse
Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G.34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile de la denuntarea contractului.
In eventualitatea in care doresti sa returnezi unul sau mai multe produse din comenzile efectuate de catre tine, te rugam sa ne contactezi prin intermediul formularului din aceasta pagina.

Te rugam sa specifici in formularul de “Returnare Produse”:

  • care sunt motivele pentru care doresti returnarea produselor
  • datele contului bancar IBAN in care doresti sa iti fie returnata suma
  • numarul comenzii si data la care a fost efectuta.
  • orice alte detalii consideri ca sunt relevante in acest caz.

Indata ce solicitarea de retur a fost primita, te vom contacta pentru a stabili, impreuna, conditiile in care poti returna produsele, si in urma primirii acestora, suma ce iti va fi inapoiata si in ce conditii.

Adresa la care vor fi trimise produsele, pe care doresti sa le returnezi, este: S.C. Online Shopping Trade S.R.L., str. Dristorului nr. 96, bl.12B, sc.B, et.8, apt.77, sect. 3, cod postal: 031538, Bucuresti, Romania.

Costul returului este suportat in intregime de catre cumparator, S.C. Online Shopping Trade S.R.L. prin site-ul SigurShop.ro neputand fi, in nici un fel, obligata la plata serviciilor de curierat cu privire la returul produselor.Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor.
• Fan Courier: 021.9336

Atentie! Coletele ce vor fi returnate cu plata transportului la noi sau ramburs, vor fi refuzate.

Ce conditii trebuiesc sa indeplineasca cumulativ produsele:

  • toate produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in acceasi stare in care le-ai primit
    nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice (fisuri, zgarieturi, corodari,decolorari, deformari, ruperi, desprinderi) ambalaje deteriorate, urme de folosinta excesiva etc.
  • nu putem accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care au fost deteriorate de catre dumneavoastra. De asemenea nu putem accepta produsele care nu sunt inotite de toate accesoriile.
  • produsele trebuiesc returnate in ambalajul original, insotite de etichete intacte, certificatul de garantie in original si toate documentele cu care a fost livrat produsul. In cazul in care produsele care ti-au fost livrate au fost insotite si de cadouri, acestea trebuiesc returnate .

Obligatiile care revin S.C. Online Shopping Trade S.R.L.
Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, se va face dupa primirea coletelor de la clienti, in maxim 14 zile calendaristice prin transfer bancar in contul clientului.

Obligatiile care revin consumatorului.
Orice produs defect care prezinta modificari fizice din fabricatie, zgarieturi, fisuri, defectiuni ,se anunta in maxim 48 de ore de la primirea coletului. Produsele ce vor fi returnate sunt predate unei persoane autorizate ( curierat desemnat) Fan Courier, fara intarziere nejustificata in decurs de 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere. Consumatorul suporta costurile de returnare.

Produse fara drept de returnare.
Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate:
• Consumabile( acumulatori,cartuse imprimanta)
• Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena(produse de ingrijire/igiena personala/casti);
• Produse care prezinta modificari fizice, loviri, zgarieturi, socuri(nesemnalate ca si defecte estetice din fabrica in primele 48 de ore de la receptionarea produsului.
Electrocasnice mici folosite sau cu urme de uzura sau desigilate:
• masini de tocat, aspiratoare, mixere, masini de facut paine, roboti de bucatarie, storcatoare de fructe-legume, mixere si blendere, expresoare, rasnite, masini de gatit. Exemplu: cafetiera nu trebuie sa fi fost folosita, blenderele / mixerele de bucatarie nu trebuie sa prezinte urme de utilizare, cuptorul de paine nu trebuie folosit, etc.
• Becuri, lanterne, prelungitoare, baterii, acumulatorii si incarcatoarele doar daca sunt sigilate.
• Produse de ingrijire personala sau accesorii medicale utilizate: aparate de tuns, aparate de ras, epilatoare, perii rotative, termometre, etc.
• Produsele cosmetice care prezinta cutie si folie sigilata in momentul vanzarii si parfumurile.
• Produsele care nu mai au ambalajul original complet in care au fost livrate nu se mai pot returna.
• Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
• Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar daca sunt sigilate.
• Produsele aduse in stoc in urma unei comenzi speciale ferme si a efectuarii platii in avans, nu pot fi returnate.
Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.

Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:
• Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).
• Produs nefunctional in primele 48 ore (2 zile lucratoare) de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise sau prin prezentarea la sediu in termen de 48 de ore de la primirea produsului
• Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii.

Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
• Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.
Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.
Important

In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.

Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusa unor taxe administrative de readucere a produselor la starea in care au fost livrate; taxele sunt cuprinse intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat catre client la receptionarea produselor deteriorate/modificate.

 

Va ajutam.

Cu placere.

Eroare: Nu am găsit formularul de contact.