intrebari-frecvente-sigurshop-magazin-online-v2

Raspundem pentru dvs. la cele mai frecvente intrebari care ni s-au pus in ultima vreme.
Inainte de a ne contacta, va rugam sa le cititi, s-ar putea ca raspunsul la intrebarea dvs. sa se afle chiar aici.

Intrebari Frecvente

1. Cum pot plasa o comanda?

Oricare client poate plasa o comanda inregistrat fiind sau nu. Adaugati in cos produsele dumneavoastra preferate, notati datele necesare pentru facturare si livrare si mergeti mai departe la procesarea comenzi. O data plasata comanda, veti primi un mesaj sau email de confirmare din partea noastra.

2. Pot adauga un produs in wishlist?

Orice produs poate fi adaugat in lista de „produse dorite/wishlist”, daca devii membru Sigur Shop prin inregistrarea unui cont personal.
Adaugarea produselor in lista de favorite, nu iti garanteaza rezervarea ofertelor si nici ramanerea in stoc ale acestora.

3. Am primit un produs defect cum procedez?

In cazul in care ai primit un produs defect te rugam sa ne anunti in maxim 48 de ore la nr .de telefon : (+4)0731.583.452 sau folosind formularul de contact de pe site. Taxa tur/ retur va fi suportata de catre client. In cazul in care produsul se mai afla in stocul importatorului, acesta se va inlocui cu acelasi produs, altul asemanator sau ti se returneaza banii inapoi in contul bancar. Coletul se va trimite in aceeasi stare in care l-ai primit impreuna cu toate documentele primite.

4. Cum returnez un produs?

Pentru a returna un produs trebuie sa completati fisa de retur sau sa ne contactati telefonic. Adresa de returnare o gasesti in sectiunea contact. Returnarea produsului se face in 14 zile calendaristice, costul returnarii fiind suportat de client. Daca se depaseste aceasta data, produsul devine nereturnabil.

5. Cand imi ajunge coletul?

Coletele ajung in 2-3 zile lucratoare din momentul confirmarii comenzii de catre SigurShop.
Imediat ce predam comanda ta curierului, vei primi un email de confirmare.
Din acel moment comanda ta va ajunge in 24-48 de ore. De asemenea, poti urmari in orice clipa statusul comenzii tale intrand in contul de client Sigurshop, in sectiunea urmarire comenzi de pe platforma Fan Courier si prin simpla introducere a numarului de Awb, poti afla unde se afla coletul tau.

6. Pot achita prin ordin de plata?

Pentru a plati cu O.P., trebuie sa va prezentati la orice banca sau sucursala si sa achitati contravaloarea produselor achizitionate, folosing formularele de Ordin de Plata disponibile in respectiva banca/sucursala.

Datele societatii noastre le gasiti in sectiunile:

7. Ce garantie am la produsul comandat?

Garantia produselor tine strict de felul produsului si de politica fiecarui importator sau producator. Garantiile, in mod obisnuit, pot fi de 3, 6, 12 si 24 de luni.

8. Pot cere detalii suplimentare privitoare la produs?

Puteti cere informatii folosind atat chatul online cat si telefonic: (+4)0731.583.452.
Colegii nostri sunt pregatiti sa va ofere toate informatiile necesare.

9. Care este adosul comercial aplicat?

S.C. Online Shopping Trade S.R.L. practica un adaos comercial intre 0-500%

10. Pot sa vin sa ridic personal produsele?

Produsele nu se pot ridica personal, acestea se livreaza doar prin curier.

11. Pot modifica sau anula comanda?

Puteti modifica si anula orice comanda, trimitand email la birousigurshop@gmail.com sau telefonic din sectiunea Contact de pe site.

12. Nu am primit certificatul de garantie, cum procedez?

In cazul in care nu ai primit Certificatul de Garantie, te rugam sa ne contactezi, si ti-l vom trimite prin email.

13. In cat timp primesc banii inapoi in cazul unui produs returnat?

Banii se pot returna in termen de maxim 14 zile de la primirea produsului de SigurShop, in contul indicat la completarea formularului 14 zile drept de retur. Daca plata a fost efectuata cu card bancar online, restituirea se va efectua in contul respectiv.

14. Cum verific daca produsul este eligibil pentru retur?

Un produs este eligibil pentru retur daca este in aceeasi stare in care a fost livrat (nu prezinta: zgarieturi, deteriorari, accesorii lipsa, ambalaj incomplet, socuri electrice) si nu face parte din exceptiile mentionate aici.

15. Nu sunt multumit de produs. Cum procedez pentru retur?

Verifica daca produsul este eligibilpentru retur si apoi completeaza formularul de returnare produs de pe site cel tarziu in a 14 a zi calendaristica de la data ridicarii/primirii produsului. Produsul trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original.

16. Nu am primit factura. Ce fac?

Imediat dupa ce comanda ta a fost facturata poti descarca factura din contul tau de client. Intra in sectiunea Istoric comenzi & facturi din cont, selecteaza comanda, descarca factura si salveaz-o sau printeaz-o. De asemenea, in momentul in care comanda ta este predata curierului iti vom trimite un email cu detaliile de livrare, din care vei putea descarca si factura.

17. Am primit coletul incomplet, imi lipsesc anumite accesorii. Cum procedez?

Daca ai constatat ca iti lipsesc anumite accesorii din colet, iti recomandam sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 48 de ore de la receptionarea coletului prin completarea formularului de contact. Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv. Daca produsul primit are un defect fizic (este lovit, zgariat, fisurat, ciobit, spart) iti recomandam sa refuzi livrarea. Daca totusi ai acceptat coletul, iti recomandam sa nu folosesti produsul si sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 48 de ore de la livrare, prin completarea formularului de contact. Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.